pluggg , när man är ledig !

Ah tjena !
Sitter här med fettigt, slitet kaluffs på huvudet som ska föreställa mitt hår och ögonpåsarna hänger ner till knävecken .
Jag ska plugga på en söndag ! Pluggade även igår men det behövs läggas ner mer tid för att jag ska kunna no provet imorgon , så dags att sätta igång. Men jag har en sak att se fram emot idag iallafall, för efter jag har tränat body pump (bygger på biffarna, hehe ren inbillning) så ska jag köpa godis ! För jag åt inget igår, då jag brukar som alla andra småbarn äta mitt lördagsgodis men int blev de av nå !

För igår var jag med Lina och Frida hela dagen ! Det var såklart överkul !!!!! vi tog kort och ringde till linas granne , hehe ah behöver inte gå in på det nå mer ! haha !
Sen fick frida lov att åka hem vid halv 6 tiden :(, då drog jag och lina hem till henne och där ... hehe ja ! Hur är man när man är full ? Kändes som om vi var det iallafall, inte för att jag vet hur det är men det borde vara nåt liknande fast mer extremt kanske . Haha , iallafall så hade jag stoooooora blåa brillor på mig och lina hade ett par tant brillor ! Och sen gick vi runt i byn och tog massa kort med hennes systemkamera, spelade musik och dansa runt och tjoa och hade oss ! HAHAHA ! Och trodde vi var coola i våra brillz (även när vi sa det ordet så kände vi oss tuffa )
Vi skratta åt alllllllt . Ööööverkuuuuuul lördag säger jag bara !
Älskar er lina och frida ! <3

Och jag saknar min kära kusin vitamin, Tilde ! Var så längesen vi var med varann , vi träffas bara på gym en gång i veckan! Men som tur är så ska hon sova här snart :D

pusssssss hej ! 

Här är lite bilder från dagen / kvällen :) Ser förjävlig ut assåååååååå. Men kul att se på bilderna ändå, jag fick inte lägga upp nå bilder på lina för hon sa att hon tydligen såg "förjävlig ut" , tront ja på nå ! men aja , lägger ut en på hennes skor iallafall , men bilder på mig fåreallt bli då ;)

Jag och Frida hos mig ;D
Frida och jag hos mig ;D

hehe mitt ben åkte iväg lite för långt när jag skulle gå ner i split eller vad det heter ! ;O
Haha ja senare på kvällen hos lina, skulle gå ner i split eller
vad det heter och sen så gjorde det lite ont och benet gled iväg typ
haha ! bjuder på bilden !

leende på läpparna !
Lycklig med stora brillor ! ;)

Linas snygggggga skor !
Linas snygggggga dyra adidas skor ! Bara lite avundsjuk ;) heh..

japppp haha ! :D
Det här får bli den sista bilden ! HAHAHA ! :D

Kommentarer
Postat av: www.paulinatilde.blogg.se

Guud ner i split! hahaha

2009-03-28 @ 11:10:33
Postat av: line

hahahahah ja det man inte är bra på ska man egentligen låta bli ! Det har vi bevis på här!

2009-03-29 @ 19:39:46
URL: http://linesabina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0