50 årsfest!

Jag har inge liv. Helt ärligt nu. Mitt liv är borta.
Jag gör aldrig nånting, har ingen struktur alls. Bara hasar runt här hemma varje dag.
Det måste bli en förändring, så äre bara.

I helgen hade vi överaskningsfest för mamma som fyller 50! Det var mycket och stå i, men sjukt kul och lyckat blev det! Och mamma ser då inte ut att va hälften så gammal ens ;)
Så idag har jag bara legat här och tagit det lugnt. Behövdes verkligen efter gårdagens ståhej.

Nu har jag precis fått Jullov, i fredags. Skitskönt!
Skolan är skitrolig, fast hemsk på samma gång. Plugget och sånt är skitdrygt, mycket och svårt! Men annars är allt bra, klassen och musiken är bäst :)
Nu låter jag som en torftig person som ska "starta en riktig blogg där man skriver om sitt liv". Övertråkig. Men jag lä ju börja nånstans, kommer bli sådär rolig igen snart när jag är varm i kläderna. haha.

Imån ska jag köpa julklappar och träffa lazim förhoppningsvis. Lä väl sova snart, för dom här ögonen är inte å leka med. Hänger. haha.

Godnatt gott folk, hörs imån kan jag lova <3



såhär snygg va mamma! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0