back in buissnes, om man nu kan kalla de det

Hej igen!
Nu fick ni chock va. Att jag orka ta tummen ur röven och göra nåt åt dehär. Men jag har verkligen inte haft nån lust alls att skriva. Så nu tänkte jag ge det ett försök. Går det inte den här gången så går det inte alls.
Allting är rätt jobbigt just nu, men tänker inte skriva och gnälla om det i varenda inlägg. Men det påverkar att jag ibland inte orkar skriva. Har redan fullt upp att ta mig framåt i livet, blir dubbelt så drygt när man ska skriva om det också. Jag tänker skriva när jag vill och orkar. Säger det nu, innan de börja klagas haha. ;)



pusshej
/ line

Kommentarer
Postat av: lille thaian

well well well. Så du är tillbaka på banan. töntig

2010-12-28 @ 00:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0