CHRISTMAS EVE

Dan före doppardan.
Herregud, jag kan inte fatta det. imån äre julafton. guu så mysigt. men de märks nog inte förrns imån när man vaknar av att det luktar hemlagad tomtegröt och julskinka.
Imån blir en dag att se fram emot. julen äre bästa på hela året, de har jag alltid tyckt. hahaha. uppspelt.
Blir ett kort inlägg för jag har lite å pyssla med, sen äre dags att sova. Blir inge sovmorgon imån inte.

Vår lilla spa-tripp till falun var iallafall helt UNDERBAR! massagen va nog den bästa av allt, sov som en gris.

Här kommer lite pics:


fina i rocken


lycklig mamma som springer fram i korridorena

här va dom i gasen

nejnu fanns de inga fler bilder, eftersom kameran blev glömd hemma och allt vi hade va min mobilkamera.

Go jul då! nu är klockan efter tolv och julen är kommer. jippikajej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0