födelsedagsbarn!

Haloj!
Idag är det en speciell dag du! mamma fyller 50 och jag 16. (pinigt) töntig. haha. Så idag är det vår dag <3
Om ungefär en timme så sätter vi oss i bila för att hämta upp mormor, amina och jimmie. Sen far vi hela familjen till falun, för där ska vi bo på hotell, mysa runt i tofflor och morgonrockar, spa-releax, bad, ansiktsbehandling, massage, champanj och resturang på kvällen. Bästa sättet att fira en sån här dag på! guuu så mys! :D lycklig haha.
Ska ta lite bilder där borta så ni får se sen. :)

Jag springer runt här och packar, eller springer va väl å ta i. lunkar runt. Men det är inte så mycket som ska med, eftersom de bara är en natt och i falun. haha. Men rätt skönt att inte åka så långt kan jag tycka, blir mer avslappnat så.

Julafton om 2 dagar, sjuukt! jag fattar de verkligen inte, har gått så fort. Men nu är julklapparna inslagna och fina iaf. Blev inte så bra iår, men nån grej fick dom då iaf. tanken som räknas faktiskt, helst när man inte tjänar egna pengä så blire tajt åt plonkan. haha ;-)

Nu säger vi grattis till mig, så ska jag ta mig i nackhåren och packa klart. kommer ingen vart.

pusshej hörs imån!

Vetni va jag fick i present då? PEACE AND LOVE BILJETT!! hahahahha. nu jävlar tilde. haha. älskar.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Ja nu säger vi verkligen GRATTIS till dig och ser fram emot att se kort från er mysdag/natt i Falun. Grinit och avundsjuk...närå, jo, men bara lite....

2010-12-23 @ 00:02:24
Postat av: Mamma

Hahahahaha...skrattar jag! sjukt! Nerrå jo!

2010-12-23 @ 14:41:44
Postat av: bombarn

Ja fifan! Och nu när vi har köpt lite kläder till det å allt. nöjd ton. HA-HA-HA-HA-HA-AHAHAHAHAHAH. galen

2010-12-28 @ 00:50:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0