juldag!

Haloj!
Juldagen. Världens segaste dag. besviken över att julen är förbi, inga affärer är öppna, bussarna går skitsällan och de finns inget å gö alls.
Men jag var iallafall med min älskade idag, åt julrester och myste hela dagen. älskar min pojk! :-)

imån är det kalkon hemma hos mormor min, med hela familjen. Tradition sådär på annan dag jul.
Och på måndag bär det iväg till el stockolmo. dålig. om ni undar vafan de är för en quasimodo som haltar runt på stan på tisdag så är de jag, utan ben. Som försvann med bombens rök. tar i. jävla parasitterrorister.

Nu sitter jag och väntar på att tilde ska pallra sig hit, verkar ta en jävla ti.

Baj folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0