Movietime!

tjabba tjena hallå
nackspärr va ordet.

Sitter här med stram nacke och tänkte ta mig in i "hitta nemo" världen. haha. helt underbar film enligt mig! älskar animerade/tecknade filmer. Är svinuppspelt inför julafton då jag kommer sitta bänkad framför kalle anka. haha. varför kallar man de kalle anka? de är ju han man ser minst av eller? haha.

Tänk att det bara är 4 dagar kvar tills julafton, de är ju helt sjukt va fort de har gått. är inte alls redo, imån ska granen upp å. en aning sent kan tyckas, men va ska man göra när julen smyger sig på en helt plötsligt.
Imån ska jag köpa klart de sista klapparna, sen äre bara å vänta in jula.

Fyller år om 2 dagar, eller 1 dag. eftersom att klockan är över 12 nu. På onsdag med andra ord. Då åker jag och mi familia till grand i falun och lever flott. haha. De är releax och spa. guuu så skönt. sen ska vi ut och äta på kvällen. myyys. Blir perfekt att fira min och mammas födelsedag så! :)

Lä få fart på de här lovet efter jul, så här kan vi inte ha de.
Ska bli skitgött med all julmat på julafton ellerhur? haha, men efter äre inte lika kul när magen står åt alla håll och kanter. men vemfan bryr sig. hihi

nej nu lä jag rulla igång filmen innan de blir försent.
Natti folks!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0