haloj!

nämen tjenaree!
de va jävligt längesen du! och det kan bero på att den här helgen har varit den mest fullspäckade på länge. haha. i fredags va den inte så flängig dock, låg hemma med vaden ur led. det var typ en spricka i muskeln. så jag har haltat runt hela veckan och då sa kroppen ifrån på fredagen så då vare lika bra att lugna ner sä. sen på lördagen blev de bowling med kusinerna med familjer. töntigt. övermysigt att göra nånting! de gamla goda gänget! sen blev de pizza på Fortuna.
Efter den lilla utflykten så åkte jag hem och fixa till mig lite, sen skjutsa pappa mig och josefin till vika, där de va halloweeeeeen pardeyyy! med klassen och andra från skolan, estetfest med andra ord. och fyfan va kul de va! hahah. och så sov vi där sen å. :D älskar livet. haha. nej men sånna tillställningar förgyller ens liv.
sen igår söndag så skulle vi ta oss hem från vika, stod och vänta på bussen som skulle komma kvart i ett. perfekt tänkte vi. nää, då kommer den aldrig. så jag går in på vika café bredvid busshållsplatsen, då säger hon som jobbar där: "Det har inte gått en buss på en söndag på 30 år"
fyfan va grinigt. haha. så pappa fick lov att åka och hämta oss.


men va händer? det går inte att få bort fet stil. alltid ska de krångla.
stor text blev de å. men dom vill ju att man ska sluta blogga, de vet man ju.

iaf, igår när jag kom hem så flängde jag med sofie och vi spöka ut oss en dag försent. haha.
nu snart får jag finbesök, så jag ska väl frescha till mig lite. just nu står håret åt alla håll.

bajj!



här är skolfotot på mig och min klass. ♥ kräftskiva!


leker på affären när vi ska handla chips till estetfesten haha

går överstyr såklart.


lekstund med mamma haha


Kommentarer
Postat av: dukanglömmabloggtoppenalltså. dum en stund

fyfan vad grinigt med sånna där sammanfattningar. Tänker sluta tjata om att du ska ta tag i den här bloggen. för de kommer tydligen aldrig hända. bedrövad

2010-11-01 @ 22:44:36
Postat av: svar på tal. nej

men du! dendär "torra kakan" råkar vara en macaron om du inte hänger med i svängarna. och dom är väldigt inne bland bloggarna. så då ville jag smaka hur dom smaka. Plus att vi nyss hade tryckt i oss 2 omgångar thaimat. måste förklara

2010-11-02 @ 00:45:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0