jag vet..jag vet

Hejhej..
jag vet, jag vet att det här inte är en blogg längre. och det är inte meningen heller. för jag försöker inte ens längre. tänker på så jävla mycket saker och mår fan inge bra alls. känner att jag lä ta tag i mitt liv först innan jag kan skriva om det. blir så fejk och ointressant. typ skriva för skrivandets skull. hur kul är det då.
Men jag ska ta tag i det, det lovar jag. men när är frågan. jo jag ska göra det väldigt snart! men måste lära mig att ta kort med riktiga kameran, glömmer jämt på morgonarna och allt. och min mobil kamera suger pung.
Men jag vet det är dags nu, och det är pågång! så jag vill inte ha nå griniga kommentarer nu. grinig.

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0