dans tajm!

Haloj!
nu ske jag byta om och dra mig mot dansen. fan va skönt de ska bli att bara få skaka loss i en timme nu!! så otroligt skön känsla! älskar hahaha.
var så sjuuuukt kul i skolan idag! världens bästa dag typ, skitkul verkligen! JAG ÄLSKAR ER KLASSEN ♥ (klaffen klassen! internt skämt till tilde)
efter skolan åkte jag å mamma till kuppan och jag fick ett par nya kängor! :D fyfan va snäll mamma man har! och då är överöversnygga :D <3
jag har namnsdag idag å, line sabina!  jihuuu, haha. blir lycklig för en sån liten sak.

bajj!♥

 ♥♥♥♥♥♥

Kommentarer
Postat av: bra då slipper du flänga runt i de gröna conversen hela vintern å. omtänksam mamma. Hahaha

hahahahahah klaffen klassen. Älskar. Ånej överövercoola skor!! Vill ha. sur

2010-10-27 @ 20:38:01
URL: http://paulinatilde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0