morn!

godmorgon!

hann inte blogga igår kväll, de var ju konsert! och min skola äger alltså :D töntigt. men asså alla var jätteduktiga och det blev en lyckad konsert! nöjd. hahaha.
idag börjar jag halv 1, lika som gårdagen! hur skönt som helst :) blir bara 2 timmars skola, sen är man friiii frii som en fågel! i en vecka framåt! :) sköönt skare bli! men jag kommer fan sakna klassen.. haha.

nej nu lä jag plugga lite, är redan klar att åka till skolan. så då kan man mysplugga (nej) nu till provet. fyfan fyfan säger jag bara

hörs sen! ha en bra halloween ;) omg de är ju idag?! eller imån? bäst att passa sig så de inte blir som för något år sedan, då ett gäng ungdomar kom förbi och kasta ägg på trappen. då blev inte farsgubben glad du!

justja, jag glömde säga att jag har stäckt vaden, så jag kan fan inte gå. haltar runt som nån galning, ska fan upp och hämta pappas kryckor. har vart såhär i 2 dar nu. men de visste man ju, att nåt skulle hända inför lovet. blir sängliggande jag då i en vecka. trevligt.


Kommentarer
Postat av: dessie. vill. nej fyfan

Du! Jag har inte mycket fritid. Men jag gillar att pyssla. töntig

2010-10-30 @ 00:29:47
Postat av: Olsson. rörd

HAHAHAH fyfan vad jag kasta huvudet bakåt på att farbror peter blev förbannad när dom kasta ägg på trappen. Det som är så kul är att jag har hört dendär historien förrut men så blir man påmind och då äre så jävla kul. Man kan ju alla historier som har hänt i båda husen. hahahahaha!!!

2010-10-30 @ 11:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0