morning!

Godmorgon godmorgon landet! töntigt.
jahapp, så ni är vakna å ser jag. de va inte en lång natt de där inte. men jag är ändå inte så trött om jag ska va helt ärlig. snosa inget idag heller, så de är nog därför. haha. nu har jag slängt på mig nå kläder, och nu återstår bara smink och en rejäl åtgärd av den här dränkta katten som sitter här bakom skärmen och skriver. börjar bli brått nu, 20 minuter och sen har bussen avgått.

ha en bra dag! själv har man matteprov direkt på morgonen! niceeee

bajj!


bild innan hagafesten. ååh vill gö nå kul snart, de här livet är inte okej


Kommentarer
Postat av: Tortus kusse Tilde

fyfan, dendär bilden har jag aldrig sett förr. hahahaha. nej, man blir inte trött om man sovit FÖR lite. det är när man är mitimellan sovit ut och sovit skitlite som man blir död. viktigpetter. hahaha

2010-10-27 @ 09:33:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0