gokväll

Söndag igen. fyfan. ja jag säger alltid samma sak, fyfan.
det här är inte okej, har legat i den här jävla sängen i tusen timmar i streck nu föfan, inte undra på att man bara blir segare och segare. men de finns ingen mening med livet på söndagar, är så ledsen och deprimerad så de finns inte. jag har en massa skit jag lä gö, men har ändå inte gjort nåt än. och nu är klockan halv 7. jag har haft hela dagen på mig, men nää nu får man för sig att de är dags. fyfan åter igen, va äre för fel på mig? finns de fler som ligger instängda i ett mörkt äckligt ovårdat sovrum? de hoppas jag. dum.

åt nyss lite soppa och nån övergod macka, va tydligen en nyhet i butiken. svingo, haha. älskar.
nu ska jag ta tag i dehär såkallade livet, ska börja med att plugga matte och so. så jag fattar lite av vad vi håller på med. sen ska jag städa rummet så man kan vistas här inne.
blir en pause vid ensam mamma söker, för de ska då jag se. sen ska jag duscha och fräscha till det här såkallade utseendet.
sen bire att kolla på en film eller nåt liknande, för att varva ner. sen SOVA! för imån börjar en ny vecka, men de är sista veckan innan höstlovet! sköööönt. nu blir väl höstlovet inställt, de vet man ju.



nu är csn kortet aktiverat, så nu ni! ;)



Kommentarer
Postat av: jacob black. vill ha. nejfan

ja fyfan är de enda man kan säga i dethär läget. vad händer med oss denhär helgen? nej alla helger. Ligger inne och ruttnar i sängen. Fyfan

2010-10-24 @ 23:07:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0