ååh

hojen!
va gör ni för någe då? vill. haha.
själv så ske man plugga nu, ska fan plugga till klockan åtta nu. helt oavbrutet. lika bra att få de överstökat. har fan matteprov imån!! fan fan fan säger jag då
och jag känner mig bekymrad över allt, känns inge bra alls. har prov, och har inga kläder och nu börjar de bli olämpligt med högklackat också, skithalt förfan. ååååååh, vintern närmar sig ocksåååå. fiffan. de blir skitkallt och massa snööö, de enda bra är att jag fyller år och de är julafton ;) hahaha. älskar. fyfan då får man bli sitt riktiga jag igen, barnet man engång var!
men va händer??!! hatar när de blir såhär hahaha, fyfan nu läggerr jag ner


Kommentarer
Postat av: santa claus. vill

asså hurfan kan texten blir sådär. suukt. ah klädgrejen är inge å leka med just nu. har INGENTING och då överdriver jag inte

2010-10-26 @ 21:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0